Jídelníček - 5.3.2013

5. března 2013 v 21:55 | Nii |  Jídelníček Nii
Takže něco k dnešku... dnes jsem poprvé cvičila ten level 3 s Jillian a musím říct, že jsem ke konci fakt odpadala! Smějící se Během cvičení jsem se sama sobě nasmála, takže o zábavu postaráno, nýbrž svaly mě štípaly, svěděly, tlačily... pfuuu Smějící se náročné cvičení! Jsem zvědavá, jestli ráno vstanu a budu normálně fungovat.. Smějící se Uvidíme, uvidíme... a zítra znovu - už se těším Jill! Smějící se


JÍDLO:

SNÍDANĚ: ovesná kaše (bez mléka), hroznové víno, ořechy, med
SVAČINA: celozrnný rohlík, tvarohová pomazánka (se zeleninou)
OBĚD: slepičí polévka, tvarohové knedlíky s marmeládou
SVAČINA: kousek celozrnného rohlíku, pom.máslo, šunka, nápoj Delite (po cvičení)
VEČEŘE: tm. rohlík, vejce, Lučina, pažitka, ředkvičky, paprika


PITNÝ REŽIM:
voda, zelený čaj = 2,6 litrů


POHYB
Ripped in 30: Level: 3, chůze


CELKEM = 4 460 kJ (1065 kcal)


ZA KVALITU FOTEK SE OMLOUVÁM - FOCENO MOBILEM.. Nerozhodný


Kolik má člověk sníst za den kJ, když chce hubnout? 5 000 kJ S vyplazeným jazykem
 


Komentáře

1 femme-mince femme-mince | Web | 5. března 2013 v 22:47 | Reagovat

Máš naprosto skvělé jídelníčky! :-) A doufám, že zítra vstaneš bez problémů :-))

2 recacha recacha | Web | 5. března 2013 v 23:05 | Reagovat

Máš to krásné :-)

3 Blondýna. Blondýna. | Web | 6. března 2013 v 7:35 | Reagovat

Jé tak to mne těší, děkuji:)
Nechci tě vyvést z míry, ale 5000Kj je pro spoustu lidí i k hubnutí stále nedostačující;)

4 svelte svelte | Web | 6. března 2013 v 8:06 | Reagovat

Je to hodně individuální no..

5 Fu Fu | 6. března 2013 v 14:25 | Reagovat

wow, máš to super, stejně jako vždycky.. dost mě   inspiruješ  , prolezla jsem tenhle blog snad do všech detailů a zjistila plno zajímavých věcí ale nejvíc  inpirativní na tom všem je ta  tvoje věta :
Kolik má člověk sníst za den kJ, když chce hubnout? 5 000 kJ " mě prostě furt nějak nevychází jíst takhle  málo kalorií , je to prostě nemožný.. ty kalorie co sem píšeš už máš odečtený z pohybu nebo ne ?  .. každopádně se omlouvám že jsem  nepsala komentáře, chodim sem když jsem na mobilu a nejdou mi tam psát komenty  , ale jsem tu každý den :D  ještě btw  k tý jillian jak si mi doporučovala..  cvičila jsem  30 days,  a  body reolution a pak  ještě jsem si vyzkoušela  rippd nebo tak něco ..  nevim už .. ale protože jsme si do pokoje  pořídili orbitrek je tam zkrátka nemožný cvičit.. máme malej byt takže  hold..  vážně neni prostor..  bych se víc  omlátila než  zacvičila :D

6 Monika Monika | 7. března 2013 v 21:36 | Reagovat

Ahoj,chtěla bych se zeptat jak chutná ten nápoj delite tak dík :-)  :-D

7 Nii Nii | Web | 8. března 2013 v 12:17 | Reagovat

Monika: Skvěle! ;) doporučená dávka je 20 g - já si dávám 15 g 1x denně (min. půl hodiny po cvičení). Protein + sušené mléko Zajíc, zaliju 0,3 l vody a promixuju, abych to měla bez kousků (ty fakt nemusím :D ).

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama