Duben 2013

Jídelníček - 30.4.2013

30. dubna 2013 v 21:01 | Nii |  Jídelníček Nii
Ahojky..
dnes časově náročný den. Brzy ráno do škole (o půl 6.), po škole ke koním, od koní domů (o půl 7.), zacvičit si, osprchovat, najíst a jít k babičce. Naštěstí jsem všechno stihla a i s jídlem to nějak zařídila. Nebyla jsem přes oběd doma, takže oběd opět jen takový. Jinak to nešlo.. Kromě ježdění jsem doma ještě cvičila - BR: Workout 6, plank challenge a 100 dřepů. Ano! Dnes jsem dokončila SQUATS CHALLENGE a zvládla 100 dřepů Smějící se S vyplazeným jazykem a teď už od dřepů klid.. uáá Smějící se
Zítra státní svátek, takže volno ze škole, což je super..Na zítřek plánuju buď kolo, plavání nebo brusle, jetě uvidím, jak to výjde.. Smějící se Usmívající se to je pro dnešek vše, užijte si zítřejší volno, ahoj!

dneska bylo krásně, dobře se jezdilo.. Usmívající se
JÍDLO:

SNÍDANĚ: banán, jahody, hrozny, ořechy


SVAČINA: chléb, dom.Lučina, paprika
''OBĚD'': tm. dom. chléb, dom. Lučina, ořechy
SVAČINA: tm. dom. chléb, dom. Lučina, okurka
VEČEŘE: tortilla, dom.dresink, kuřecí maso, zelenina


navíc: Bebe čokoládové

PITNÝ REŽIM:
voda, čaj = 3,5 litrů

POHYB
Body Revolution: WORKOUT 6
plank challenge (1 min.)
jízda na koni
dřepy (100)
chůze


SPÁNEK - 5 hodin Šlápnul vedle

Jídelníček - 29.4.2013

29. dubna 2013 v 22:58 | Nii |  Jídelníček Nii
Ahoj..
noo dnes bez obědu a zítra bohužel taky, takže nečekejte nějaký extra dobrý jídelníčky. Dnes jsem se domů dostala až večer, najedla se, zacvičila si, osprchovala a pak mě ještě čekala večeře. Do té se mi už vůbec nechtělo, ale přinutila jsem se. No, musela jsem to nějak obzvláštnit, jinak bych to do sebe asi už nedostala, tak proto večeře vypadá jak vypadá Smějící se
Cvičení dnes WORKOUT 5, plank challenge a dřepy. Zítra dělám 100 dřepů a konec! Smějící se Jedna challenge bude zvládnuta.. Smějící se jinak zítra opět brzy ráno do škole a domů se dostanu až večer, tak jídlo zase bude stát za houby. No co no.. mějte se hezky, ahoj Mrkající

dnešní nákup (70% hořká čokoláda, tvaroh, cottage, hrozny, jahody, banány, jablka, papriky, okurka, rajčata, plátky a po dlouhé době jsem si koupila jahodové kefírové mléko Usmívající se)
JÍDLO:

SNÍDANĚ: bílý jogurt Boni se zbytkem tvarohu, müsli Mixit, kiwi


SVAČINA: tm. toast. chléb, tvaroh, mrkev
''OBĚD'': jablko, 4x sýr.plátek
SVAČINA: tm. dom. chléb, dom. Lučina, ořechy, zelenina


VEČEŘE: 2x toast, dom. Lučina, zelenina


navíc: sušené brusinky, 2x čtv. hořké čokolády, 2x želé bonbony

PITNÝ REŽIM:
voda, čaj = 3 litry

POHYB
Body Revolution: WORKOUT 5
dřepy (95)
plank challenge (50 sec.)
chůze

SPÁNEK - 7 hodin

Jídelníček - 28.4.2013

28. dubna 2013 v 21:46 | Nii |  Jídelníček Nii
Ahojky..
jaký jste měli víkend? Já celkem fajn, až na to jídlo samozřejmě.. Smějící se dneska ráno na kolo a zase najeto o něco víc.. Usmívající se a šlapala jsem celkem dlouho bez držení (ruce z řidítek pryč) a hrozně mě pak pálily stehna Smějící se ale super, nikdy jsem to tak dlouho nevydržela Smějící se a těším se na středu - státní svátek - plánuju větší výlet na kole než dnes, tak snad to vyjde.. Úžasný ale taky se těším až půjdu zase na bazén, včera to bylo prima Usmívající se jinak dnes jsem měla volno od Body Revolution i od dřepů - to mi to pěkně vyšlo Smějící se takže jen kolo a pak plank challenge S vyplazeným jazykem zítra pondělí..achjo, ten víkend byl zase tak krátký.. Rozpačitý snad to brzy uteče..ahoj! Mrkající

ráno bylo docela chladno.. Šlápnul vedle
JÍDLO:

SNÍDANĚ: tm.chléb, tvaroh.pomazánka, šunka, zelenina


SVAČINA: bílý jogurt Boni, jahody, hrozny


OBĚD: kuřecí řízek v lupínkách, bramborová kaše, salát
SVAČINA: obilná káva Caro, 2 koláčky
VEČEŘE: 3x rýžové plátky, tvaroh.pomazánka, šunka, pom. máslo, zelenina


navíc: sušené banány

PITNÝ REŽIM:
voda, čaj, Caro = 2,5 litrů

POHYB
jízda na kole (11 km)
plank challenge (45 sec.)
chůze

SPÁNEK - 7 hodin

Jídelníček - 27.4.2013

27. dubna 2013 v 20:34 | Nii |  Jídelníček Nii
Ahoj..
jak se dnes dařilo? U mě by to šlo - nebýt odpoledne Smějící se Křičící ale co no...s tím už nic nenadělám. Ráno jsem byla na bazénu a zaplavala jsem si teda pěkně.. 1 kilometr, to se mi nezdá na začátek málo S vyplazeným jazykem Smějící se (ale ani moc Smějící se) pak samozřejmě opět 2x challenge a s Jill Cardio 2. Uuuu, měla jsem dost.. Smějící se pak ještě přes 2 hod. práce a zahradě, ale fájn.. parádní den Úžasný Zítra ráno asi na kolo..už se těším Usmívající se mějte se fajn!
JÍDLO:

SNÍDANĚ: 1/2 vícezrn.trojhránek, tvaroh, pomazánka, 1/2 vejce, rajče
SVAČINA: banán, 1x sušenka Bebe
OBĚD: čína, brambory, salát
SVAČINA: chléb, máslo, med, tvaroh.pomazánka, jablko
VEČEŘE: topinka (bez oleje), vejce, zelenin.směs, zelenina

navíc: oslava narozenin Křičící (1 koláček, chlebíček, lupínky)

PITNÝ REŽIM:
voda, čaj = 2,5 litrů

POHYB
Body Revolution: CARDIO 2
plavání (1 km Usmívající se)
dřepy (90)
plank challenge (40 sec.)
chůze


SPÁNEK - 6 hodin

Jídelníček - 26.4.2013

27. dubna 2013 v 0:09 | Nii |  Jídelníček Nii
Ahojky..
konečně pátek, ale taky víkend - snad se budu s jídlem držet.. Smějící se zíra ráno bych měla jet na bazén, tak se těším.. Usmívající se dneska workout, 2x challenge a na čtvrt hoďky jsem večer jela na kolo.. Usmívající se
Jídlo všelijaký..mamka pekla na zítřejší oslavu tvarohový koláčky, tak jsem musela ochutnat..no a potom babička ať ochutnám její vánočku, tak jsem si kousek dala..snad se nezhroutí svět Nevinný Smějící se Hmm večeře.. - jsem u babičky (to zase bude.. Smějící se Rozpačitý) docela spěchám (Smějící se), takže tohle je pro 'dnešek' všechno. Mějte hezký víkend a držte se.. Mrkající
JÍDLO:

SNÍDANĚ: kaše Mixit, jahody, ořechy


SVAČINA: dom. žitný chléb, pom.máslo, šunka, okurka
OBĚD: jáhlový nákyp, zelenina


SVAČINA: tvaroh, 3x kukuřičné plátky, zelenina


VEČEŘE: chléb, máslo, med

navíc: 2x malý koláčky, kousek vánočky, křížaly

PITNÝ REŽIM:
voda, čaj = 2,5 litrů

POHYB
Body Revolution: WORKOUT 6
jízda na kole (4,6 km)
dřepy (90)
plank challenge (30 sec.)
chůze

SPÁNEK - 6 hodin

Jídelníček - 25.4.2013

25. dubna 2013 v 23:56 | Nii |  Jídelníček Nii
Áhoj..
dnes jsem byla skoro celý den v tahu, ale zítra si to vynahradím. Doufám, že odpoledne bude čas na kolo Usmívající se jinak k obědu jsem si dala trochu guláše, co mamka dělala a pak mi řekla: Jé, tady je ještě ten jáhlovej nákyp, mohla sis vzít to. Říkám - ahá, tak to je super no Smějící se tak zítra... Smějící se nemusela jsem si dávat guláš, ale mohla jsem mít nákyp, grr Smějící se zítra S vyplazeným jazykem k odpolední svačině jsem si pak dala zbytek svačiny ze včerejška a bylo dojezeno.. Smějící se
Pohyb dneska hlavně chůze, ale samozřejmě taky workout a 2x challenge Smějící se toť pro dnešek všechno..mějte se :)
JÍDLO:

SNÍDANĚ: bílý jogurt Boni, banán, hrozny, ořechy


SVAČINA: hrozny, celozrn. rohlík, pom.máslo, ředkvičky
OBĚD: guláš, chléb, mrkev
SVAČINA: cottage, zelenina, suchary
VEČEŘE: tm.chléb, pom.máslo, okurka

navíc: křížaly, 1/4 Bebe mini

PITNÝ REŽIM:
voda, čaj = 3 litry

POHYB
Body Revolution: WORKOUT 6
dřepy (90)
plank challenge (30 sec.)
chůze

SPÁNEK - 5 hodin Zamračený

Jídelníček - 24.4.2013

24. dubna 2013 v 22:25 | Nii |  Jídelníček Nii
Nazdár..
snad se máte stejně dobře jako já! Usmívající se Dnes se mi ten pohyb líbil.. Smějící se ještě mi zbývá asi týden dřepů, jsem u 3. dne PLANK challenge a u 3. dne Body Revolution - dnešní cardio byla fakt pecka! Smějící se docela záhul, ale vydržela jsem.. Smějící se Taky jsem dnes oprášila to kolo a jela se večer aspoň na chvíli projet.. Úžasný

nikde nikdo..ale potkala jsem hodně cyklistů Smějící se

Co se týče jídla..obědvala jsem až v 5 hodin odpoledne, tak jsem si místo obědu dala aspoň po 3.hod., co jsem měla k snědku.. Smějící se jinak jsem si nachystala skvělou 4vrstvou večeři (cottage, zelenina, cottage, zelenina), ale snědla jsem jen polovinu... pfuu, už jsem to nemohla do sebe dostat Smějící se s jídlem jsem ale celkem spokojená.. Smějící se mějte se skvěle!


JÍDLO:

SNÍDANĚ: kaše Mixit, kiwi, ořechy


SVAČINA: jablko, tm. chléb, pom.máslo, šunka
''OBĚD'': jablko, Ego sušenky
''SVAČINA'': jáhlový nákyp, zelenina


VEČEŘE: cottage, 2x toast, zelenina

polovina zůstala.. Smějící se


PITNÝ REŽIM:
voda, čaj = 3 litry

POHYB
Body Revolution: CARDIO 2
jízda na kole (8 km)
dřepy (85)
plank challenge (25 sec.)
chůze


SPÁNEK - 6 hodin

Jídelníček - 23.4.2013

23. dubna 2013 v 23:02 | Nii |  Jídelníček Nii
Ahojky..
dneska se mi s jídlem celkem zadařilo Smějící se po dlouhé době...a musela jsem nějak napravit ty předchozí dny.. Smějící se dneska jsou nafocené všechny chody S vyplazeným jazykem Smějící se byla jsem ze škole doma, tak jsem měla čas.. Samozřejmě jsem dneska cvičila další workout z Body Revolution a paráda.. Usmívající se snad si to možná ještě víc vychutnám, až budu zdravá a nebude mě otravovat rýma Rozpačitý zítra bych chtěla večer aspoň na chvilku na kolo, poprvé tento rok, tak snad mi to výjde.. Usmívající se mějte se fajn!
JÍDLO:

SNÍDANĚ: bílý jogurt, müsli Mixit, banán, ořechy


SVAČINA: tvaroh, jablko, hrozny, dýňová semínka


OBĚD: kuřecí placky, brambory, zelenina


SVAČINA: tvaroh, 3x knäckebrot, šunka, zelenina


VEČEŘE: dom. celozrn. chléb, pom.máslo, vejce, zelenina

Ano, tento domácí chleba má zajímavý nudlovitý tvar.. Smějící se

navíc: ořechy, křížaly

PITNÝ REŽIM:
voda, čaj = 2,5 litrů

POHYB
Body Revolution: WORKOUT 6
dřepy (85)
plank challenge (25 sec.)

SPÁNEK - 8 hodin Úžasný

2. měsíc hubnutí

22. dubna 2013 v 22:04 | Nii |  Hubnutí Nii
A je za mnou 2. měsíc cvičení s Jillian Michaels. Docvičila jsem program 30 DAY SHRED a vrhnu se na další cvičební program. Jaké změny u mě proběhly po cvičení 30DS?

Nečekejte žádné velké změny, musím říct, že nic moc no.. Rozhodně to cvičení mělo cenu, to určitě, ale nevidím na sobě extra změny oproti předchozímu měsíci. Nepromarnila jsem celý měsíc ale jen tak, zdá se mi, že jsem teď o něco ohebnější a vytrvalejší.. to ovšem na fotce neuvidíte Smějící se

LilySlim Fitness goals tickers

Počkám si, co se mnou udělá Body Revolution za dva měsíce cvičení a pak se uvidí.. Usmívající se Smějící se Budu se snažit samozřejmě přidávat i jiné aktivity, nenechám to jen na jednom cvičení za den Mrkající

Můj cvičební plán ZDE.
FOTO V CELÉM ČLÁNKU


Body Revolution

22. dubna 2013 v 21:54 | Nii |  Hubnutí Nii
Ano! Úspěšně jsem dokončila cvičební programy Ripped in 30, 30 Day Shred a pouštím se do dalšího programu, tentokrát BODY REVOLUTION (opět s Jillian Michaels). Její cvičení mě vyhovuje, tak proč v tom nepokračovat? Usmívající se

" Never allow you fear to grow larger than your faith. "


BODY REVOLUTION - 90denní cvičební program
- cvičí se každý den v týdnu kromě jednoho (REST day)
- program má 3 fáze - 1. fáze (4 týdny), 2. fáze (4 týdny), 3. fáze (5 týdnů)
- střídají se workouty a cardio cvičení
- cvičení trvá cca. 30-40 minut


Četla jsem, že pro ty, co mají min. měsíc cvičení s Jill už za sebou by bylo zbytečné zabývat se v programu Body Revolution 1. fází., proto jsem přešla rovnou k fázi 2 a můj cvičební plán vypadá takto:


FÁZE 2 (1. a 2. týden)
Pondělí - Workout 5
Úterý - Workout 6
Středa - Cardio 2
Čtvrtek - Workout 5
Pátek - Workout 6
Sobota - Cardio 2

FÁZE 2 (3. a 4. týden)
Pondělí - Workout 7
Úterý - Workout 8
Středa - Cardio 2
Čtvrtek - Workout 7
Pátek - Workout 8
Sobota - Cardio 2

FÁZE 3 (5. - 7.týden)
Pondělí - Workout 9
Úterý - Workout 10
Středa - Cardio 3
Čtvrtek - Workout 9
Pátek - Workout 10
Sobota - Cardio 3

Usmívající se JDU DO TOHO! Úžasný