Únor 2014

..aneb změna je život

11. února 2014 v 13:01 | Nii |  Deníček Nii
Omlouvat se, že jsem nic nepřidávala a ani se neozvala je zbytečné... Smějící se

Takže k věci:
Nenapsala jsem, protože jsem byla nemocná a neměla jsem náladu sedět u počítače. Tohle ale taky samozřejmě vede k tomu, že jsem nemohla odcvičit poslední týden s Jill. Hrozně mě to žere, takže vymýšlím, co dál.

Váha jde zatím pomalu dolů a několikati centimetrů jsem se s Jill úspěšně zbavila. Ale co dál? Nejspíš budu kombinovat workouty a cardia z Body Revolution od Jill, občas možná zkusím nějaký ZWOW a dál se uvidí.


Každopádně, proč tohle všechno píšu? Nechci aby mou povinností bylo a blog přidávat každý den jídelníček, takže občas sem třeba přidám nějaké fotky (jako např. tady), ale rozhodně to nečekejte každý den, týden. Jak budu mít čas, něco přidám.


Cvičení si budu zapisovat do sešitu a pak to možná doplním do cvičebního plánu, ale to je tak všechno. Takže víc ode mě bohužel (?) zatím nečekejte.

Chci totiž zkusit 'normálně žít', nepočítat kalorie, nezapisovat každé sousto a pak uvidím, jak to půjde dál a dám vám vědět.
Třeba to nepůjde, ale třeba taky jo a já konečně budu mít to, po čem toužím. Volnost a štíhlou postavu zároveň Usmívající se Musím si to takhle přispůsobit, aby mě to nepřestalo bavit. Takže to už je ode mě vše, mějte se krásně a držím všem pěsti!


ÚT 4.2.2013

4. února 2014 v 22:42 | Nii |  Jídelníček Nii
Zdravím..
tak dnes jsem odjela ráno do škole a vracela se až pozdě večer. Píšu to kvůli cvičení (ne, opravdu si v 11 v noci nepůjdu zacvičit, spánek je stejně důležitý). A taky to píšu to kvůli jídlu. Prostě pečivo, pečivo, pečivo... Nerozhodný no co nadělám. Ale chystám se udělat změnu. Zapisuju si totiž všechno, co sním do kalorických tabulek - a přestože je to skvělá věc a vyhovovalo mi to, už mě to nebaví. Nebaví mě řešit, že sním o 10 gramů víc rohlíku, než mám zapsáno apod. Takže tomuhle je konec a od zítřka jedu čistě podle vlastního vědomí. Vadí mi, když mám třeba o 2000 kJ míň, než mám mít a musím to pak dohánět jídlem, abych to měla ok. Takže to zítra zkusím zase podle sebe a uvidí se..
To stejný potom se cvičením. Např. 30denní programy apod. jsou super, ale je pak blbý, když to nevychází časově. A nebo je tu pak druhá možnost - celý den mám pohybu až, až a já začnu pak brát jako povinnost, že si ještě musím odcvičit ten a ten level, protože to tak prostě v programu je. To se mi zdá jako blbost. A to nechci. Chci se naučit žít tímhle stylem přirozeně a ne, být vybízená dělat něco tak a tak, protože se to tak má.
Proto, když jsem dneska přes dvě hodiny byla u koní (pracovala, jezdila..) a pak byla ještě venku se psem, se mi zdá celkem zbytečný, ještě v 11 v noci cvičit, protože to tak mám v programu. Neválela jsem se doma, hýbala jsem se, takže není důvod se před spaním ještě zatěžovat s cvičením. Proto jsem dnes JM neodcvičila. Na jednu stranu mě to hrozně štve, ale na druhou stranu mi nepřijde normální, když vstávám ráno před 6.hodinou jít ještě teď cvičit. Takže tak.
Takhle to cítím já a chci se tím začít řídit. Proto prosím ty, kdo se odvážili si tyhle kydy přečíst, nechť zanechají svůj názor v komentáři Smějící se Toť vše! Smějící se Děkuji a mějte se..


STRAVA

Snídaně: ovesná kaše, banán, 74% čokol., chia, makadam.ořech


Svačina 1: bulka, šunka, pom.máslo, řeřicha

Oběd: bulka, šunka, pom.máslo, okurka, kešu

Svačina 2: bulka, šunka, pom.máslo, pažitka

Večeře: zapečené brambory s brokolicí, vajíčkem, sýrem a šunkou

navíc: kousek dom.perníku, dom.loupák s čokol. a pudinkem


PITNÝ REŽIM (1,7 litrů)
voda
čaj



POHYB
chůze
jízda na koni
300x jumping

PO 3.2.2014

3. února 2014 v 22:57 | Nii |  Jídelníček Nii
Ahoj!
Tak jaký byl víkend? U mě špatný.. Nerozhodný měla jsem se víc hlídat, tak tento týden to napravím! Vracím se do starých kolejí, kdy jsem vždycky přidávala jídelníčky přes týden a víeknd si nechávala volný. Vyhovovalo mi to tak, tak uvidím, jestli to tak nechám i teď. No a daší zpráva..neodcvičila jsem 2x Riped in 30: L3 Křičící jsem hrozně naštvaná, ale už to dohnat nejde. Nebyla jsem doma, tak jsem ani nemohla cvičit, smůla Šlápnul vedle ale já to zvládnu i tak! Teď si docvičím 4.level a další týden odcvičím všechny resty (vím, že už to nemá smysl ten program, ale cvičení je cvičení, takže to určitě neuškodí. Napíšu si rozpis na únor a pojedu! Tak už stačí..mějte se, ahojky!


STRAVA

Snídaně: rýžová kaše, půl banánu, hrozny

Svačina 1: chléb, tvaroh, pažitka, řeřicha, jablko

Oběd: rizoto s kuřecím masem

Svačina 2: 3x suchar, půl cottage, zelenina



Večeře: tm.chléb, vaječná pomazánka, kedlubna

navíc: kousek (kakao. a jablečný závin, dom.perník), 3x jablečný plátek


PITNÝ REŽIM (2,2 litrů)
voda
čaj



POHYB
chůze
200x jumping
Jillian Michaels: Ripped in 30: Level 4